zodat de verhouding met de rest van je hoofd klopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want die groeit ook door?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crea: echt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom is een kinderbrilletje dan zo klein en een babymuts pas ik ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het even voor je opgezocht, je hoofd groeit tot je 18e jaar: www.kiesbeter.nl/.../structuur-en-functie-het-lichaam-in-ontwikkeli...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je schedel ontwikkelt zich net als de rest van je beendergestel ongeveer tot je volwassen bent.
Maar oren groeien daarna ook nog, dat zie je vooral goed bij oudere mannen. Dat is het verschil. De vraag is dus waarom, het zal wel een hormonenkwestie zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo je was te snel met je echt niet