Kan er ook een combipil komen voor dieren?

Naar het programma netwerk deze week. Deze pil zou de levensverwachting verlengen. De pil zou je dan elke dag moeten slikken vanaf je 50e. In deze pil zitten 5 soorten medicijnen om je levensverwachting te bevorderen; aspirine, 3 bloeddrukverlagers en extra vitaminen. Zou dit ook mogelijk zijn voor (huis)dieren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Welke dieren zitten te springen om levensverlengende middelen, er is toch maar één diersoort die zich daar druk om maakt, en dat is de mens... Als dieren langer moeten leven is het weer de mens die daar behoefte aan heeft, niet het dier... Maar als mensen het willen, dan moet het aan de dieren gevoerd worden... Dus reclamejongens zullen wel een vraag creëren en dat zal dan in een product resulteren en op de markt komen en dan zullen mensen het wel gaan kopen... Dus het is een: Ja dat kan heel goed... Ik sluit het niet uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in ieder geval in deze samenstelling niet voor katten, die kunnen niet zo goed tegen aspirine.
Rieneke1
14 jaar geleden
Maak je jezelf wijs, dat een pilletje jouw een langer kwalitatief goed leven zou kunnen bezorgen. De asperine in de pil is om je na een hersenbloeding een grotere overlevingskans te geven. Ga dan toch gewoon lekker dood.