Helpt Priorin ècht bij haaruitval (na zwangerschap)?

Heb mooi en gezond haar, echter sinds een maand heb ik last van haaruitval. Dit komt omdat ik 4,5 maand geleden bevallen ben. Had dit nadat de oudste geboren was ook.
Nu is haaruitval schijnbaar een bekend euvel onder jonge moeders want in bijna elk boekje, tijdschrift of folder mbt babies staat wel een advertentie van Priorin, een natuurlijk middel tegen haaruitval.
Omdat dit best duur spulleke is, zou ik willen weten of er hier mensen zijn die ervaring met dit middel hebben?
Of heb je wellicht een andere tip tegen haaruitval veroorzaakt door hormonale ongemakken?
't Liefst van binnenuit. Haar is normaal in super goeie conditie maar nu dus niet. Het hangt ook maar wat futloos te hangen op het moment in plaats van dat het danst ;)

Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb het uiteindelijk niet gekocht maar ben voor vitamine B gegaan.
Zat er al een tijdje aan te denken om vit. B te gaan slikken (voor wat anders) dus heb nu mooi twee vliegen in één klap.
Alhoewel ik denk dat ik wat mijn haren betreft nog even door de zure appel heen moet ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tante heeft Priorin gebruikt en dat hielp helemaal niet!
Zij had trouwens haaruitval door stress.
Ze had zelfs kale plekken,en ze had altijd mooi lang en dik haar.
Wat bij haar wel heeft geholpen is vitamine B complex.( op aanraden van de huisarts)binnen een maand al stopte het haaruitval en nu is haar haar weer dik,lang en gezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had tijdens mijn zwangerschap bijna geen haaruitval en mijn haar werd dikker. De haren die vanaf toen eigenlijk hadden moeten uitvallen doen dat na zo'n 4 á 5 maanden. Niets tegen te doen dus. Zonde van je geld... koop er maar iets leuks voor je kleintjes voor.

Het beste antwoord

Beste Ria ,haren groeien in een cyclus van 2 of 6 jaar ,dus ze komen en gaan ,iedere dag verliest ,en krijgt weer nieuwe haren , bij een Europeaan heel gemiddeld zo 4jaar ,(dus langer wordt het niet :)dat terzijde) tijdens de zwanger schap heeft moeder natuur bedacht daar geen energie in testeken en de cyclus stopt , met als voordeel tijdelijk vaak wat voller haar .
Maar als groot nadeel dat wanneer cyclus opstart het niet gelijkmatig gaat ,en helaas het begint met heel veel haar te verliezen ,en ja de nieuwe haren komen er aan . Dit verhaal kende je misschien al ,maar het proces is niet aan toonbaar te be invloeden dus dat produkten je dat dat beloven is onzin , ze hebben wel gelijk dat als je het lang Gé noeg gebruikt ,je haar weer terug komt .het had van zelf ook terug gekomen geniet vj kinderen en ja dit is een ongemak .mocht het echt heftig zijn raadpleeg een dermatoloog ,er zijn haar specialisten in academisch e zieken huizen succes .Gé woon genieten gevarieerd eten en drinken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is een dure samenstelling van
Gierstextract
Tarwekiemolie
L-cystine
Vitamine B5

Je kunt dus net zo goed een vitamine B compex
gaan slikken.

En dan zou ik een silicea (kiezelaarde, kiezelzuur)
preparaat nemen.
Goed voor huid, haar en nagels.
Ik heb goede ervaringen met
Mariandl Kiezelaarde Calcium:
Kiezelaarde (silicium) 300mg, calciumgluconaat 45mg.
Te koop bij o.a. De Tuinen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mariandl werkt prima, Priorin werkt soms bij mannen, maar jouw haaruitval heeft een heel andere oorzaak, dus denk niet dat jij daar baat bij hebt.
Begin niet aan die rotzooi het is duur en heeft totaal geen resultaat,je hormonen huishuiding is wat in de war door je zwangerschap,ga langs de huisarts die kan je een vitaminekuur voorschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb twee jaar lang priorin geslikt vanwege kaalheid (alopecia areata). Ik kreeg na 2 maanden wel haargroei, maar of dat aan de priorin heeft gelegen valt natuurlijk niet te bewijzen. Inmiddels 10 jaar gestopt met priorin en nog steeds een normale haargroei.