Wat kan ik doen tegen vervuilde lucht op mijn kamer?

Ik ben net verhuisd en ik merk net dat de lucht hier erg vervuild is. Het zit erg dicht bij een grote autoweg en wat fabrieken. Het is een studentenkamer en ik zit er waarschijnlijk nog een paar maanden.

Is er iets wat ik kan doen waardoor ik er minder last van heb? (Behalve verhuizen/ergens anders heengaan) Het raam dicht is ook geen optie want dan wordt het benauwd. Help!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien helpt de luchtreiniger van Conrad, dat ding wordt goed verkocht en beoordeeld.
https://www.conrad.nl/nl/luchtreiniger-50-m-15-w-antraciet-p3-international-p4620-561099.html