Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur kost het ongeveer om een tongpiercing te laten vervangen?

Ik heb hem inmiddels al een tijdje geleden laten zetten, en ze hadden een langer staafje erin gedaan voor als het zou gaan opzwellen. Ik ben er al een paar keer geweest en toen zeiden ze steeds dat het nog niet kon worden verwisseld..... En ondertussen ben ik het bonnetje kwijt, en ik weet niet hoe duur het ongeveer dan zou zijn om het te vervangen?..... Want ik weet ook niet als ik er zelf een kortere zou kopen welke ik dan zou moeten doen, kwa grote enzo, en ik durf hem niet zelf te verwissellen.....
Weet iemand misschien hoe duur ik dan ongeveer uit zou zijn? :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bepaald zelf de prijs door het kiezen van het materiaal en de vorm. Gewoon langsgaan en er eentje kiezen die bij je budget past. Reken op een startbedrag van ca. E30.-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zegt in de beschrijving dat de 'winkel' het staafje nog niet wil vervangen. Waarom wil jij dat dan zo graag wel? Er is een reden dat je een tijdje met het staafje moet rondlopen, namelijk om ontstekingen te voorkomen. Doe er verstandig aan door naar hun advies te luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, maar dat is inmiddels alweer een tijdje geleden, en als ik er nu heen zou gaan en ze het wel zouden willen vervangen, heb ik een bonnetje nodig en die had ik toen maar ben ik inmiddels kwijtgeraakt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding