Wat is slechter voor je koffie of energy drank .??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk energy. Daar zit heel veel suiker in gemengd met caffeïne.

Energy drank is ongezonder, dat is vooral vanwege de suiker. Met uitzondering van de suikervrije varianten bevatten energiedrankjes zeer veel suiker: 105 à 149 gr per liter, vergelijkbaar met frisdranken als cola.

Energy drank, omdat dit ook nog boordevol suiker en kunstmatige troep zit.

Zijn beide niet slecht, als je het maar met mate drinkt

Koffie drinken kun je zoveel als je wil. Energydrank kun je niet zoveel drinken als je wil dat is echt slecht. Dus energydrank is slechter omdat hij bepaalde stoffen bevat die op ten duur schadelijk kunnen zijn voor je lichaam.

Energydrank bevat ongeveer de hoeveelheid cafeïne van 5 koppen koffie. Daarbij bevat het heel veel suiker. Het is allebei slecht en verslavend, maar energydrank en slechter.

energy drank, in koffie zit veeel minder suiker, en in energy zit dus ook veel meer energie. ik zou me er gewoon niet druk om maken! het maakt niet zoveel uit!

Energy is veel slechter voor je dan koffie. Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid. Toegevoegd na 7 uur: Hier is misschien nog een site waar je wat aan hebt.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Energiedrank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100