Wat is slechter voor je koffie of energy drank .??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de hoeveelheid je drinkt.

Antwoorden (8)

Ik denk energy. Daar zit heel veel suiker in gemengd met caffeïne.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy drank is ongezonder, dat is vooral vanwege de suiker. Met uitzondering van de suikervrije varianten bevatten energiedrankjes zeer veel suiker: 105 à 149 gr per liter, vergelijkbaar met frisdranken als cola.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy drank, omdat dit ook nog boordevol suiker en kunstmatige troep zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn beide niet slecht, als je het maar met mate drinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie drinken kun je zoveel als je wil.
Energydrank kun je niet zoveel drinken als je wil dat is echt slecht.
Dus energydrank is slechter omdat hij bepaalde stoffen bevat die op ten duur schadelijk kunnen zijn voor je lichaam.
12 jaar geleden
Energydrank bevat ongeveer de hoeveelheid cafeïne van 5 koppen koffie. Daarbij bevat het heel veel suiker. Het is allebei slecht en verslavend, maar energydrank en slechter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
energy drank, in koffie zit veeel minder suiker, en in energy zit dus ook veel meer energie. ik zou me er gewoon niet druk om maken! het maakt niet zoveel uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy is veel slechter voor je dan koffie. Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid.

Toegevoegd na 7 uur:
Hier is misschien nog een site waar je wat aan hebt.