Zijn gelnagels handig voor nagelbijters die ervan af willen komen?

Ik bijt nagels en wil er echt HEEEEEEEELLLLL graag er van af. Kun je nagelbijten voorkomen door gelnagels te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Zeker weten van wel. Ik ken een vrouw die haar hele leven al nagels beet. Zo erg zelfs dat haar nagelbed weer helemaal in vorm moet komen. Maar dat lukt, want ze heeft nepnagels en die zorgenen ervoor dat de nagels weer normaal gaan doorgroeien. Daarbij komt dat ze: ten eerste heel erg tevreden met het resultaat, ten tweede ze het heel mooi vindt staan en ten derde nagelbijten nu een heel stuk moeilijker is geworden.

Kortom: ze taalt er niet meer naar om haar vingers te misvormen door haar nagels tot bloedens toe af te bijten.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel ik ga het zeker proberen ;)

Andere antwoorden (3)

heel naar dat nagelbijten, zelf deed ik dat ook vaak. tot ik een beugel kreeg ;). van die vieze blanke nagellak werd ik gek maar na een poosje was ik de smaak gewend en kon weer vrolijk door... je kunt voor een tijdje nep nagels nemen. ik begrijp als je ze verschrikkelijk vind maar onder de nepnagels groeien je echte nagels door. en als je ziet dat je nagels mooi lang zijn, kun je ze verzorgen, vijlen, knippen desnoods, lakken... en dan ben je zo trots op je nagels dat niemand er meer aan mag zitten!
veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het niet voorkomen, dus helemaal genezen zeg maar, maar wel er van af blijven als je gelnagels hebt, mijn nichtje doet dat ook puur voor het niet bijten, moet je wel zeggen dat als je erg korte nagels hebt het moeilijk is voor een styliste er een gelnagel op vast te maken. Suc6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan maar is niet verstandig, bij het zetten van gelagels moeten je nagels bovenop gevijld worden, dus worden je eigen nagels dunner en kwetsbaarder, het duurt lang voordat je nagels hiervan hersteld zijn, beter kun je bytex oid proberen, of tegen iedereen zeggen dat ze je moeten verbieden te bijten