Wat te doen tegen dikke kater

Gisteravond lekker de stad ingeweest, veel gedronken, heb vanmorgen al uitgeslapen.. Maar blijf me brak voelen. Hebben jullie tips om van je kater af te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Sterke koffie. Paracetemol. Een broodje eten. Of nog 1 of 2 glaasjes alcohol drinken.

Veel water drinken, alcohol trekt vocht uit je lichaam en daarom voel je je zo beroerd. En tip om een kater te voorkomen kan ik je ook geven, niet meer zoveel drinken!

Je zult liever horen dat je terug je bed in moet, maar veel verstandiger is: Fiets pakken en een stuk fietsen, of een stuk wandelen. Niet leuk misschien maar je knapt er van op

Bronnen:
zelf ervaren

Als je toch al van plan bent veel te drinken, kun je om een kater te voorkomen eens in plaats van het volgende rondje bier (of wat je dan ook maar drinkt) eens een glas water drinken. Desnoods het volgende rondje ook overslaan om daarna je alcohol versnapering te hervatten. En goed eten voor dat je gaat drinken en onthoud, glaasje op? Laat je rijden!!!!!

dr Vogel heeft een middel dat goed werkt, ik ben alleen de naam even kwijt Toegevoegd na 1 uur: ik denk dat het nux vomica is, maar weet het niet zeker, dus als je dit wil even navragen, of bijsluiter lezen bij de drogist

Veel water drinken, een banaan eten en de frisse lucht in. In bananen zit een stof die je kater doet afnemen.

Bij mij helpt: een lekkere warme douche nemen, paracetemol (als t echt erg is), een broodje omelet van ei en tomaten en daarna en/of tussen al dat een grote bak met helder fris water uit de kraan te drinken en verder gewoon zo min mogelijk doen en wachten tot je lichaam je ontgiftigd heeft

Een stevig ontbijt bijv eieren met spek ,goed drinken (geen alcoholische drankjes),paracetamol en ga even de frisse lucht in. Denk de volgende keer voorkomen is beter dan genezen en stop eerder met drinken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100