Hoe kan ik subtiel tegen een vriendin van me zeggen dat het niet erg is dat ze cup A heeft?

Een vriendin van me heeft dus cup A en zij zegt vaak dingen zoals: 'Bij mij is er toch niet veel te zien'. Hoe kan ik haar duidelijk maken dat het niet uitmaakt hoe groot je borsten zijn?

Toegevoegd na 3 uur:
Het is niet mijn vriendin en ik heb het idee dat zij denkt dat ze gelijk al minder aantrekkelijk is voor andere jongens, dat ze dus een minder zelfbeeld heeft..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

dat kun je haar niet duidelijk maken, dat is haar zelfbeeld, je kunt wel zeggen dat je haar mooi vind, maar leg niet de aandacht op haar borsten, als ze er zelf naar vraagt is het vroeg genoeg om daar je mening over te geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Al naar hoe het wordt gezegd, kan het ook een beetje zelfspot zijn. (?)

Toegevoegd na 42 minuten:
Als ze het zelf niet erg vind (zelfspot?) zou iets zeggen misschien de verkeerde indruk kunnen wekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het zelfspot is, ik heb van andere meisjes gehoord dat ze wel iets grotere borsten had willen hebben
Sja, soms is het niet alleen een minderwaardig zelfbeeld maar puur praktisch.

Jurkjes en topjes zitten wat minder mooi enzovoort.
Mij maakt een kleine cup ook niets uit (ben meer een billenman ;) Vind ik gewoon het mooiste aan een vrouw maar dat veranderd niets aan haar zelfbeeld; hoogstens de relatie en hoe jij over haar denkt.
12 jaar geleden
Ik ken iemand die rugpijn heeft vanwegen haar borsten. Maar het maakt niet uit Hoe ze zijn, maak je vriendin duidelijk dat ze het mooiste is zo als ze nu is. Vraag haar wat ze aan zichzelf mooi vindt, dit keer mag ze best wel arrogant klinken en zijn, Probeer haar wat meer zelf vertrouwen en zekerheid te geven. Als ze er nog steeds over in zit kan je haar een paar tips geven:
Eet per dag een klein handje sesam zaad, dat stimuleerd de Vrouwlijke hormoon die er voor zorgen dat je borsten sneller gaan groeien. Je kan je borsten ook groter laten lijken met een push-up bh (kan je kopen bij de hema en andere winkels) maar ook met kleding en sieraden, als je en ketting draagt die laag hangt trek dat meer de aandacht in dat gebied. Maar je kan ook wat make-up gebruiken, als je donkere oogschaduw hebt dan je huidskleur kan je die tussen de borsten doen (wel Goed uit smeren) zo dat het lijkt alsof ze meer volume hebben. Maar of je nu grote of kleine borsten hebt, het maakt je geen ander persoon, je wil toch geen rugpijn krijgen vanwegen die dingen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pornosterren lopen met cuppie D, modellen met cuppie A-

laat je vriendin merken dat je haar prachtig vind zoals ze is, anders kun je ook benadrukken dat je liever 2 handjes vol hebt, dan dat je tepels op navelhoogte ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is eigelijk zo jammer dat er zoveel mensen alleen maar naar het uiterlijk kijken, terwijl de binnenkant juist zo belangrijk is....gezondheid en een gelukkig leven vol plezier en respect voor ieder mens. als je op tv programma´s ziet dat er mensen bijv. heel goed kunnen zingen, dan kijken veel jury leden alleen maar naar het uiterlijk en zeggen soms dingen die respectloos zijn. elk mens is net zo belangrijk of je nou mooi of lelijk bent of dik of dun....en als een jongen zegt , wat heb je kleine borsten...is hij je nog niet eens waard. belangrijk is dat je van jezelf houd en dan pas kan je ook van een ander houden...onvoorwaardelijk....en ik had vroeger ook AA en later cup c dus er is nog hoop.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ik dans, ik heb ook cup A ik vind dat best wel handig want grotere borstem zitten alleen maar in de weg. Zelf vind ik dikke tieten niet eens mooi. Ik vind een kleine cup veel mooier dat zijn er vast meer die dat vinden. Met een grotere cup heb je bijna altijd in kijk wat echt niet mooi is vind ik.

Dus laat haar de voordelen er van in zien. Er zijn natuurlijk altijd jongens die op dikke borsten vallen, laat ze gaan. Er zijn genoeg andere jongens die gewoon op iemand vallen ongeacht de cup maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
ikzelf heb ook een Acup, en ben 23..
Ik voel me er prima om, en vind het ook gewoon mooi..

En echt waar! de meeste jongens/mannen vinden kleine borsten mooier als grote borsten!

Je vriendin ziet niet dat andere mensen ook kleine borsten hebben, ze is waarschijnlijk heel onzeker over haar zelf.. ga eens met haar naar de stad, ga op een terrasje zitten, en ga andere mensen kijken! wedden dat er heel veel andere vrouwen zijn die ook kleine borsten hebben! of kijk eens op internet naar modellen of iets dergelijke, heel veel van deze vrouwen hebben ook kleine borsten!