Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik 's ochtens zwaarder ben dan 's avonds als ik naar bed ga?

Vanmorgen was ik een kilo zwaarder dan vanavond.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan verschillende oorzaken hebben, zoals darminhoud, hormonen, vocht, stress en evt. medicijnen. Is er iets veranderd in je eetpatroon of je dagelijkse routine?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

meestal is het andersom... en kun je je beter sochtends wegen, omdat je dan nog niets in je maag hebt en dus lichter bent.... maar tja... hoe dat dan bij jou komt. Misschien heb je savonds vlak voor het naar bed gaan nog wat gegeten?

Toegevoegd na 1 minuut:
maar ik zie op je website dat jij gewichtsconsulent bent... dan zou jij het antwoord eigenlijk wel moeten weten toch?;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is waar... tenzij je had gegeten nadat je jezelf had gewogen, maar dat is ook wel weer onwerkelijk:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb toevallig gisteravond en vanochtend ook die test gedaan. Verschil tussen gisteravond en direct na het opstaan (met slaapogen), was toch 0,4kg afgevallen.
Na het plassen ging er nog een 0,5kg eraf. En na het poepen nog eens 0,3kg. Dus netto 1,2kg lichter.
Omdat je vet omgezet word in spieren.. spieren zijn zwaarder dan vet.

.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je slaapwandelt naar je koelkast of
je staat niet op de zelfde manier op je weegschaal of
je weegschaal heeft een ochtendhumeur of
je krijgt zware dromen van al dat wegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding