Is het logische dat een psycholoog in staat is, zijn of haar clienten op privetijden te benaderen?

Toegevoegd na 53 seconden:
IK bedoel eigenlijk andersom.. dat de psycholoog in staat is telefoontjes te beantwoorden van zijn of haar clienten die op een bepaald moment de steun nodig heeft van zijn/haar therapeut.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nou dat gaat wel heel ver, als je als psycholoog 24/7 beschikbaar moet zijn omdat je cliënt het nodig vindt om je te storen in je vrije tijd. Je hebt toch gewoon afspraken met elkaar, dan kan je niet je psycholoog buiten werktijd lastig vallen met jou probleem. Gewoon wachten tot de volgende dag, dan kun je tijdens werkuren de psycholoog bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Logisch vind ik het niet, maar ik ken een psycholoog die altijd gebeld kan worden. Is die er niet, dan kan je inspreken op het antwoordapparaat en word je zo spoedig mogelijk teruggebeld. Al is het midden in de nacht of in de vakantie!