Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke behandeling is het meest effectief en snelst bij vitiligo?

ik heb het al ongeveer 10 jaar maar de meeste plekken zijn 5 jaar geleden ontstaan

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet ook over transplantatie maar dan heb ik ergens anders weer zo'n witte plek

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er is een Landelijke Vereniging voor Vitiligo Patiënten waar je vele antwoorden kan vinden en waar je je ook kan aanmelden is beetje te veel op alles te copyen dus kijk hier even:
http://www.vitiligo.nl/cms/pages/de-aandoening-vitiligo/is-vitiligo-te-behandelen.php

Verder zegt wikipedia er ook veel over:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Maar wikipedia is niet altijd even betrouwbaar het is een vrije encyclopedie gemaakt/aangevuld door internetgebruikers en wat er in staat is niet altijd per definitie juist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt er aan wat voor soort vitiligo je hebt en hoe groot de plekken zijn. Mijn vriendin heeft hele goede resultaten behaald met lichttherapie via de dermatoloog in het ziekenhuis. In de bron staan nog meer behandelmethoden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heb ik al naar gekeken, maar darvoor zijn de plekken al te groot en oud.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing