heeft iemand ervaring met alcachofa de laon en werkt het?

zag de reclame en dacht....sjonge weer zo een, maar stiekem ben ik toch benieuwd..........

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

De wens is de vader van de gedachte.
Maar bedenk, als er een middel zou zijn dat echt hielp, zou de wereld op zijn kop staan, en zouden er geen te zware mensen meer zijn. Ga er voorlopig maar van uit dat alleen je portemonnee afvalt
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, is ook eigenlijk wel zo wat je daar zegt.
toch jammer:)

Andere antwoorden (2)

Net afgelopen donderdag mijn laatste flesje gedronken.. Verder op mijn eten gelet door niet te snoepen. Resultaat: zelfde gewicht als waar ik mee begon. Zonde van mijn geld dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook gebruikt. Na 10 flesjes zag ik dat ik ruim 2 kilo was aangekomen. Had verder niet iets veranderd aan mijn eetgewoonte. Nadat ik een aantal dagen ermee was gestopt was ik die 2 kilo weer kwijt. Dus totale bs. Er zitten heel veel vitamine in dat middeltje. En daarvan kom je aan tenzij je heel hard gaat sporten. Het werkt niet!