Vlekken zien bij het opstaan,wat betekend dit?

Wanneer ik bijvoorbeeld even op mijn hurken zit en ik sta op, komen er steeds allemaal van die vlekken voor mijn ogen! Wat betekend dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heb ik ook en het is niet erg of schadelijk. Je staat gewoon te snel op waardoor er even wat minder zuurstof bij je hersenen is, waardoor je zwarte vlekken ziet.

Kan ook vermoeidheid of ijzertekort zijn. Ik zou voor alle zekerheid ff naar de dokter gaan. Dan weet je zeker wat het is.

Ik heb het ook en ik was ervoor naar de dokter geweest die zei dat ik dan te snel opstond en dat het verder niet erg was

Ik heb dit ook, en heb aan dokters gevraagd wat dit was. Maar ze zeiden dat dit gewoon normaal is en als je even na het opstaan even moet bukken. Dan gaat het heel snel over.

Kzou even naar de huisarts gaan morgen,die kan d.m.v wat simpele testjes en n bloedonderzoek precies vertellen wat het is. Sterkte ermee.

ja ook ik heb dat en dat kan zijn dat je dan te snel opstaat

Kan zijn dat je suiker te hoog of te laag is. Zal aanraden om even langs de huisarts te gaan.

Door lage bloeddruk kan het zo zijn dat je hoofd even geen nieuwe zuurstof ontvangt als je opstaat: Je hart moet immer extra druk zetten om het bloed daarheen te krijgen. Daarom zie je zwarte vlekken bij het opstaan.

dat hebben de meeste mensen als iemand snel opstaat . dus maak je maar geen zorgen :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100