hoofdpijn een heel erg veel honger?

Ben 14 jaar en ben ook nog duizelig. Wat kan het zijn?

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb in 2 uur tijd 6 boterhammen gegeten met beleg. En nog omelet. Banaan,aardbijen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik drink en rook niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genoeg water gedronken? Het was warm vandaag, misschien wel vocht te kort!

Antwoorden (7)

Te weinig energie of vitamine c. Eet eens een banaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je gewoon even gaan eten, als je zegt dat je honger hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honger en duizeligheid kunnen gelinkt worden. Even stevig lunchen lost beide problemen waarschijnlijk op.
Hoofdpijn kan 100.000 oorzaken hebben, meestal geen ernstige oorzaak. Iedereen heeft wel eens hoofdpijn, niets om je druk over te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je alcohol gedronken? Volkoren brood eten met kaas, en een glas melk. Evt warme melk met honing. Daarna een stuk fruit. Daarna even een frisse neus halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf net een weerstation, bij overgang van goed naar slecht weer en andersom heb ik hoofdpijn.

Ik had het de afgelopen dagen ook al.

Mogelijk heb je daar last van, van de drukverschillen die er nu zijn. De honger is volgens mij gewoon door je leeftijd.

Als je hoofdpijn hebt door het weer help er niet veel behalve stomen of zo'n spray om je neus (eigenlijk je holtes) goed open te maken
amigo
12 jaar geleden
Hoofdpijn heeft meestal een link met voedseltekort, oftewel energie. Even wat eten en drinken en het kan zo weg zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt alsof je een stevige griepje te pakken heeft, en een griep dat breekt je vitamines af, Waardoor je dus meer gaat eten, ;) Probeer van alles was,

koekje, Melk, Fruit , Worst, Kaas, Groente