Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb het gevoel alsof er water in me oor zit, hoe krijg ik dat weg?

Ik werd net wakker en heb het gevoel alsof me oor dicht zit, alsof er water in zit ofzo. Wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er heerst verkoudheid in Nederland.
Als ik dit zo lees dan hik je tegen een verkoudheid aan en trekt dit gevoel binnen een paar dagen gewoon weer weg.

Mocht dat niet het geval zijn dan maandag even langs de huisarts. Die kan dan beoordelen of er vocht in je oor zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een Stukje keukenpapier in een klein puntje vouwen, die dan in je oor doen, en als het goed is trekt het voht er dan in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon je hooft schuin houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoofd schuin houden vinger er in ,voorzichtig bewegen (niet met lange nagels ) helpt het niet dan oor druppels ,of een uurtje een watje met n btj olijf olie maakt het oorsmeer zacht . Laat het niet aan slepen helpt dit niet snel nr de dokter .succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens met je hoofd wat te schudden of eens op je andere oor te kloppen, Misschien helpt dat wel.
Maar uiteindelijk gaat het er toch uit. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding