Ik heb het gevoel alsof er water in me oor zit, hoe krijg ik dat weg?

Ik werd net wakker en heb het gevoel alsof me oor dicht zit, alsof er water in zit ofzo. Wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.9K

Het beste antwoord

Er heerst verkoudheid in Nederland.
Als ik dit zo lees dan hik je tegen een verkoudheid aan en trekt dit gevoel binnen een paar dagen gewoon weer weg.

Mocht dat niet het geval zijn dan maandag even langs de huisarts. Die kan dan beoordelen of er vocht in je oor zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een Stukje keukenpapier in een klein puntje vouwen, die dan in je oor doen, en als het goed is trekt het voht er dan in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon je hooft schuin houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoofd schuin houden vinger er in ,voorzichtig bewegen (niet met lange nagels ) helpt het niet dan oor druppels ,of een uurtje een watje met n btj olijf olie maakt het oorsmeer zacht . Laat het niet aan slepen helpt dit niet snel nr de dokter .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens met je hoofd wat te schudden of eens op je andere oor te kloppen, Misschien helpt dat wel.
Maar uiteindelijk gaat het er toch uit. :)