Wordt er in het ziekenhuis gecontroleerd of een vrouw een tampon in heeft als zij in coma is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, maar ook of ze een prothese heeft bijv. een arm of been prothese, maar ook een kunstgebit. Je wordt helemaal nagekeken als je in coma binnengebracht wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelfs al zou het niet gebeuren, dan zou het toch snel ontdekt worden: bij het wassen, of bij het inbrengen van een katheter.