Wat gebeurd er als je niet kan ontlasten?

Stel iemand heeft zijn kont met seconde lijm dicht geplakt en krijgt laxeer middel toegediend. Wat gebeurd er dan met deze persoon?

Ik vraag het omdat ik het tijdje terug in het nieuws zag, dus was effe benieuwd. Een man had dit met zijn slachtoffers gedaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat de secondelijm loslaat.. Of de persoon heeft erge last van buikpijn en kan later dood gaan..

ik denk dat je darm op den duur klapt

Als de ontlasting echt niet via de normale weg het lichaam kan verlaten (zoals bij zeer ernstige verstopping) dan komt de ontlasting uiteindelijk uit de mond en gaat iemand dus ontlasting overgeven.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braken_%28lic...

ik denk niet dat je de ontlasting gaat overgeven als die al zover gevorderd is. dat gebeurt wel, maar dan zit de obstructie niet te ver van de maag af. de darmen zullen steeds meer vocht onttrekken, zodat je uiteindelijk een grote steen in je darmen hebt zitten. als je blijft eten, zal zich een megacolon ontwikkelen, waarbij de darm vlak achter de anus een uitgestulpte zak wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100