hoe kan ik afvallen op een bepaalde plaats? bv. je billen.

ik heb een klein probleempje, ik heb overgewicht maar ik weet niet hoe het komt maar het zakt echt hard naar m'n billen. kan je bv. op een bepaalde plaats afvallen? of hoe kan ik mijn billen meer trainen?

ik zou dit graag snel weten want het grootste probleem is ik ben een jongen en een jongen met dikke billen is echt geen zicht.

ik wil er alles voor doen zelfs pillen en al die medicatie achtige dingen, desnoods zelfs spuiten.

ik zet hieronder nog wat info over mezelf :

naam: Jaimy Q.
leeftijd: 15j
Lengte: 1m 63
gewicht: 78kg (schaamelijk veel)
nationaliteit: Belg

wil je meer weten? zet gewoon ff bij reacties. wil je iets anders zeggen ofz. dit is mijn email-adres: jaimyquireyns@hotmail.com

alvast bedankt. en hopelijk kan iemand me helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Selectief afvallen is niet mogelijk: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other

Pillen moet je niet aan beginnen, gewoon gezonder eten en meer bewegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de gelinkte site staan ook veel tips over een gezonde levensstijl, en oefeningen die je thuis kunt doen.

Toegevoegd na 8 uur:
http://www.bodyrock.tv heeft ook goeie workouts die je kunt volgen.
En als je een iPhone of zo hebt, download dan de Nike Training App. Ik gebruik het zelf ook, ideaal.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wanneer wordt je 16? Dan mag je sporten in de sportschool, daar kunnen je ze veel adviezen, diëten en tips geven om af te vallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar heb ik ook mee te maken, zulke dingen gaan op lange termijn
Ik heb een heel erg scheef gebit, heb nu wel een beugel, alleen die is er morgen ook niet uit ;) En ja daar werdt ik ook mee gepest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je nog wel een tip geven Als je gepest wordt moet je ze NEGEREN dan gaan ze er niet langer mee door dan een week
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat scheelt al een stuk, als je ook nog eens extra bewegen er bij doet ben je goed op weg.
Ritsuka
12 jaar geleden
Zie wel dat je oefeningen afwisselt. elke dag dezelfde oefening doen heeft niet zo veel effect. Dis ene dag armen, volgende dag buikspieren, daarna benen, etc.
Varieer ook in type oefening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag al jonger naar de sportschool, je mag dan alleen niet alle oefeningen doen, maar daar kunnen ze je nu al begeleiden
Ga lekker hardlopen ;) begin met 2 km op een dag en eindig op de 7 als je het twee maanden doet ben je al veel kwijt als je gewoon eet ;)

groetjes christiaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals eerder genoemd kun je niet plaatselijk afvallen.
Squatten geeft nog het beste resultaat tijdens het sporten voor je billen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met veel pijn en moeite en de juiste, peperdure hulpmiddelen, kun je misschien plaatselijk afvallen maar als dat al lukt dan duurt dat succes precies zo lang als je dat hulpmiddel gebruikt. Probeer te accepteren dat je, net zoals je medemensen, niet perfect bent. Kijk eerst eens hoe je gezond kunt leven qua voeding en lichaamsbeweging. Kijk daarna pas wat je eventueel nog aan je leefgewoontes moet veranderen om je gewicht te beïnvloeden. Doe dat dan liever met een professionele diëtist dan je geld uit te geven aan middelen of hulpmiddelen waarvoor geen enkel bewijs bestaat dat ze werken.