Wordt een Gynacoloog nog wel opgewonden van het vrouwelijk geslacht?

Als je toch zoveel bezig bent met het vrouwelijk geslacht kun je dit dan tijdens de 'daad' dan nog los koppelen van je werk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Natuurlijk wel, alleen niet van elke doos die hij in close-up te zien krijgt ; op dat moment is het gewoon een orgaan als alle andere, en is hij er beroepsmatig mee bezig. Maar dat zegt natuurlijk niets over het feit dat hij wel degelijk in zijn priveleven nog gewoon normaal opgewonden kan worden.

Op dezelfde manier geeft 2000 euro in de handen van een caissière of bankier ook een heel ander gevoel dan honderd eigen eurootjes. En eet een bakker ook nog met smaak thuis een lekkere boterham.

Beroepsmatige 'verzadiging' heeft niets te maken met persoonlijke voorkeuren of emotionele reacties op hetzelfde voorwerp in ene andere context. Als je dat niet meer kunt, heb je OF het verkeerde beroep gekozen, OF is er sprake van beroepsdeformatie en kun je misschien beter uitkijken naar iets anders.

Overigens wordt bij mijn weten geen enkele arts gynaecoloog omdat ze zo graag naar vrouwelijke geslachtsdelen kijken. Niet alleen is het gros van je patiënten de vruchtbare leeftijd al aardig gepasseerd en houdt hij zich bezig met vrouwenziektes in het algemeen en niet alleen uitwendige geslachtsdelen. Ook ene oogarts kijkt zijn liefje nog graag diep in de ogen - zonder lampje en klemmetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, en als het kon deed ik +5. Zo is het en niet anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dikke +1 !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar bij zo'n vraag ook wel scoren voor open doel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie voorbeelden +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wimmie, dat vind ik nog wel meevallen. En zo als Marleen het kan omschrijven kunnen weinigen het hier. Als je het zo'n open doel vond, waarom heb jij de bal dan niet ingetrapt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was even de bal kwijt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marleen, ge-wel-dig, een dikke +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (6)

Nee - voor een gynacoloog is dat niet spannend meer. Al zul je natuurlijk altijd uitzonderingen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Dutcheese al zegt in de reactie op de vraag: Dit is alleen maar gissen en vergissen.
Dat je gedecideerd antwoord geeft op deze vraag is dus best wel raar. Dus tenzij je een bron hebt, of een enquette waarin je duizend gynaecologen hebt gevraagd naar hun opwinding jegens het vrouwelijke geslacht ,vind ik dit een minnetje waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nog één.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijven er op dit moment nog 3 over die liever anoniem blijven! LAF!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1, je antwoord klopt niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1, onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je gynaecoloog mmm? zo ja krijg je +1 van mij, zo nee -1, maar om te kunnen klikken op een van de twee duimpjes moet ik dat eerst weten.
Dacht je dat er iets is om opgewonden van te worden met dat waar vrouwen mee naar de gynaecoloog komen? Als je dat denkt dan heb je een zeer zieke geest...

Als je denkt dat er alleen maar gezonde centerfold modellen op zijn spreekuur komen, die totaal niets mankeren, dan moet ik je zeer teleurstellen...

Dus er niets te ontkoppelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin, Xinx. Een gynacoloog ziet massa's aantrekkelijke vrouwen met vagina's waar niks mis mee is!
Denk alleen al aan zwangere vrouwen, preventieve onderzoeken en uitstrijkjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Volgens mij wordt de gemiddelde man niet opgewonden van het zien van de vagina en de vrouw niet van het zien van een penis. Waar je opgewonden van wordt is de hele setting, de omstandigheden en het besef dat iemand iets bijzonders aan jou toont etc.
Een vrouw hoeft niet bang te zijn dat de gynaecoloog opgewonden raakt. Bij zijn vrouw thuis zal hij opgewonden raken, maar niet alleen van het zien van dat ene.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat een gynacoloog wel opgewonden kan raken van"Das Weib an sich". Maar op een bepaald onderdeel dat in weze niets meer is dan een van de lichqaamsopeningen? Nou nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft een kok thuis nog wel zin in een lekkere maaltijd?
Als je zoveel bezig bent met eten, kun je dit dan tijdens de avondprak nog los koppelen van je werk?

Als je even langer nadenkt over deze vergelijking, heb je je antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werk en prive gescheiden houden is hier wel een voorbeeld van. en bovendien, wie word er nou opgewonden van aleen het zien van een geslachtsdeel? ziek als je zo denkt...