welke kapper kapster knipt mijn haar in emo stijl ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je het eens in Artis proberen, daar hebben ze ook Emoe's...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil je haar wel knippen, dan krijg je geheid een kapsel waar je heel emotioneel van wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@c4th ++ Of zoek een hele depressieve kapper...

Antwoorden (4)

Elke kapper! Je moet gewoon een foto meenemen van hoe je het hebben wilt en het komt helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha, bijna tegelijk hetzelfde :p
Elke kapper kan dit doen, neem gewoon voorbeeldfoto's mee van het kapsel dat je wilt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Probeer is een kinky kapper ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je dat nog het beste zelf.
Oogjes dicht, botte schaar in de verkeerde hand en knippen maar.....

Nee, geintje natuurlijk.
'Emo-haar' is gewoon in laagjes en piekjes gesneden, en eigenlijk kan vrijwel elke (goede) kapper dat wel. Wil je echt iets aparts, dan ga je liever niet naar een degelijke dameskapper die goed kan permanenten/watergolven, maar naar een Kinki Kapper ofzo. Die zitten bijna door heel Nederland inmiddels, en zijn niet eens extreem duur.
Kleurtje hoort er natuurlijk ook bij, maar ook dat kan de kapper prima voor je verzorgen.