Hoef je geen plastic kapje meer op als je je haar verft?

trekt het dan evengoed in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergis je je niet met een permanent? Ik heb ook nog nooit een plastic kapje op gehad met haar verven,maar in het verleden wel met permanent.

Antwoorden (2)

Ik verf al tien jaar mijn haar (bij de kapper en zelf) en ik heb nog nooit een plastic kapje op gehad. En de kleur is altijd prachtig. Dus nee, je hoeft geen plastic kapje op en ja, het trekt goed in :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plastic kapje heb ik alleen op als ik een coupe soleil wil.