Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je meer vrienden?

ik ben best verlegen en heb niet zoveel vriendinnen en ik zou graag meer hebben dus hoe krijg ik meer vriendinnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Wat sommige mensen ook nog wel eens doen is een advertentie zetten op een forum ofzo om meiden in de buurt te leren kennen. Wellicht leer je zo meiden kennen waar het daadwerkelijk mee klikt. Vriendschap kan je niet dwingen, maar je kan wel meer activiteiten ondernemen om meer meiden tegen te komen. Bijvoorbeeld een hobby te zoeken, te gaan sporten, met je vriendinnen leuke dingen te gaan doen (wellicht kennen zij ook nog leuke andere vriendinnen), op een forum actief te worden. Misschien zitten er bij jou op school nog leuke meiden in andere klassen/ jaargangen? Kijk eens rond in de pauze. Misschien zit er wel een meisje alleen, dan kun je wellicht daarbij gaan zitten. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

sluit je aan bij een sportclub, blijf wel jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien eens een activiteit doen met je huidige vriendinnen, bioscoop of eens zwemmen ofzo, en dan kunnen je vriendinnen andere vrienden meenemen voor de gezelligheid ofzo en zo leer je ze ook kennen, of zoals er voor mij werd gereageerd, inschrijven bij een sportclub of chiro ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer je zo snel mogelijk in een groepje te mengen, vaak lukt dit wel in ee paar weken, maar je bent verlegen dus dat wordt moeilijk.
Het is ook echt moeilijk, probeer inderdaad op een sport te gaan, daar maak je veel vrienden.
Ik weet niet in welke klas je zit?
Maar belangrijk is blijf je zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tips tegen verlegenheid, Probeer ze voortestellen in hun onderbroek, dan moet je waarschijnlijk lachen, dat helpt je. Hoe je meer vrienden krijgt: Wees aardig en jezelf! Praat met andere mensen! Hopelijk heb je er wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede uitstraling is natuurlijk belangrijk, als je er zelfverzekerd en vertrouwelijk (en natuurlijk niet lelijk) uit ziet, praten mensen eerder met je.

En als je van iemand weet dat deze persoon hetzelfde leuk vind als jij, heb je wat om over te praten. Als je eenmaal veel met mensen praat op school leer je alsmaar meer mensen kennen, want de vrienden van jouw vrienden gaan ook met elkaar om.

Maar wat 100% succes geeft in op een sport of club gaan waarbij je gewoon in een vaste groep zit, altijd gezellig en je hebt altijd wel wat te doen, want daarom is het een club.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sportclubs, school, facebook, twitter, myspace, hyves, msn maken al een goed begin! Verder wees jezelf ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al een paar keer gesteld hier op GV :-)
Maar goed, ik ben ook op zoek gegaan, en ben op een gegeven moment uit gekomen bij het maatjes project. En bij vriendenkringen. Deze 2 opties zou je kunnen doen, maar is vaak (hoeft niet altijd) gebaseerd of misschien speciaal voor mensen die problemen hebben of een handicap hebben.
Ik heb het gevonden eigenlijk om de zelfde reden als jou/u maar dan heb je dus wel ook kans mensen/vrienden tegen te komen die niet helemaal goed kunnen functioneren.
Verder kan je idd ook aanmelden bij een vereging of club.
Heel veel sucses!

Toegevoegd na 1 minuut:
o ik zet de site van vriendenkringen hier nog wel even bij want volgens mij staat hij niet bij de bron....
http://www.vriendenkringenamsterdam.nl/
Tevens is vriendenkring niet alleen in amsterdam maar ook verdeeld over het land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meer virtuele vrienden op twitter (volgers) krijg je heel makkelijk met Tweetadder:
Http://goo.gl/VbilC
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing