Als je eenmaal gebruind bent, hoe lang duurt het voordat je je originele huidskleur terugkrijgt?

Ik neem aan dat je huid weer terug gaat naar de originele kleur.

Je doet verder niks om gebruind te blijven, m.a.w. je vermijdt de zon, blijft binnen etc etc.

Hoeveel weken of maanden duurt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.4K

Antwoorden (6)

Totdat het eindherfst en begin wintertijd. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt ervan af hoe zeer je verkleurd bent. Normaliter na twee à drie weken. Na vier weken zeker als vanouds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gebruinde huid blijft ongeveer 6 weken .
Daarna komt de originele kleur weer .
Jou huid laat ieder keer schilfers los en die worden ieder keer vernieuwd en dat duurt ongeveer 6 weken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt, als je er iets zoals aftersun op smeert, blijft de gebruinde huidskleur langer zitten, nooit veel langer dan 6 weekjes denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in een hele kort periode snel bruin bent geworden gaat dit sneller weg dan dat je in een langere periode bruin wordt, als je verantwoord en goed gaat zonnen heb je hier ook langer baat bij. Meestal zijn de snel bruin worden op vakantie huisjes al snel weer terug bij af ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk er wel aan, dat dat verschilt bij mensen..