Misselijk door missen?

Ik had veel zin om weer terug naar school te gaan, maar nu is er een docent weg met wie ik het echt goed kon vinden, en nu ben ik al een week misselijk en heb geen zin meer om naar school te gaan. Komt dit hierdoor en wat moet ik doen? x Marie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Je kan inderdaad misselijk zijn omdat je iemand heel erg mist. Maar de misselijkheid kan ook komen omdat je jezelf nu erg nerveus zit te maken.
Wat je moet doen? Je moet jezelf terug in de hand krijgen. Niets aan te doen, zet die docent uit je hoofd. En al is het met tegenzin, ga gewoon naar school. Je zult zien, na een tijd komt je zin in school wel weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je zonder te weten beetje verliefd op diegene.
Zie je er tegen op dat ie er niet meer is.
Wat moet je doen klinkt makkelijk je eroverheen zetten.
Maar vooral gewoon naar school gaan weer.
Komt vast goed trek lekker op met je vriendinnen enzo