Hoe kan het dat mijn penis al twee dagen de helft van de lengte heeft die hij normaal heeft?

ik let er niet zo op, maar normaal zit hij slap tussen de 10 en 14cm. ook al niet enorm, maar sinds zaterdag is het 6cm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Leg je hem elke dag naast de meetlat?
En lengte in rust maakt toch niet veel uit? Stijf is hij toch nog hetzelfde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien te heet gewassen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik denk dat hij anders is, zoals zaterdagmorgen, meet ik hem ja. Stijf is hij nog de oude, maar het duurt wel langer heb ik het idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest vrijdagavond wel enorm plassen, dat wil je niet weten hoe erg dat was, maar dat kan er toch ook niet mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel want de nood was groter dan ooit. De blaas wou zelfs niet meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt boeiend, misschien moet je hem wat laten rusten

Antwoorden (2)

Heb je alcohol gedronken of iets anders waardoor de bloeddruk zakt? Mijn vriend heeft na 8 biertjes ook nog maar een pukkeltje over;-) Maar dat komt altijd weer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
twee bako's vrijdag en rest van het weekend droog.
Wat een vraag weer moet altijd denken dan is t serieus of een geintje.
Je lul/penis reageert op temperatuurinvloeden iedereen weet de uitdrukking t is zo koud .
Zelfs de grootste lul trekt zich terug tot iets kleins.
Een kleintje in normale situatie kan groter worden als die van iemand die bv een grotere heeft in die situatie
Kleine mannen grote jannen die uitdrukking is geen feit maar klopt vaak wel
Maar je let er niet op................blijkbaar wel anders stel je deze vraag niet !
Spring s in een bak ijswater geloof me r blijft een garnaaltje over
Verders lengte dikte t gaat erom wat je ermee kan een vent met 23 cm die niks waar maakt is niks waard bij een man met een gemiddelde lengte van 16 cm die een vrouw wel weet te behagen.
En das ongeveer de gemiddelde lengte dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee geen geintje (was t maar zo).