Hoe kan het dat mijn penis al twee dagen de helft van de lengte heeft die hij normaal heeft?

ik let er niet zo op, maar normaal zit hij slap tussen de 10 en 14cm. ook al niet enorm, maar sinds zaterdag is het 6cm.

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je alcohol gedronken of iets anders waardoor de bloeddruk zakt? Mijn vriend heeft na 8 biertjes ook nog maar een pukkeltje over;-) Maar dat komt altijd weer goed.

Wat een vraag weer moet altijd denken dan is t serieus of een geintje. Je lul/penis reageert op temperatuurinvloeden iedereen weet de uitdrukking t is zo koud . Zelfs de grootste lul trekt zich terug tot iets kleins. Een kleintje in normale situatie kan groter worden als die van iemand die bv een grotere heeft in die situatie Kleine mannen grote jannen die uitdrukking is geen feit maar klopt vaak wel Maar je let er niet op................blijkbaar wel anders stel je deze vraag niet ! Spring s in een bak ijswater geloof me r blijft een garnaaltje over Verders lengte dikte t gaat erom wat je ermee kan een vent met 23 cm die niks waar maakt is niks waard bij een man met een gemiddelde lengte van 16 cm die een vrouw wel weet te behagen. En das ongeveer de gemiddelde lengte dus

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100