Ik heb wat slaapproblemen, en zou graag willen weten: wat is de maximale dosering melatonine als ik een hele nacht door wil slapen?

Mijn vriend stoot me soms wel eens aan of gaat over mijn buik wrijven, en daar word ik wakker van, hoeveel melatonine zou ik dan in moeten nemen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeveel melatonine zou ik dus in moeten nemen om niets meer te voelen van wat mijn vriend doet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dosering varieert per persoon. In Nederland worden alleen doseringen van 0,1 mg melatonine verkocht. Begin daarmee. Het kan nodig zijn om meer tabletjes in te nemen met een maximum van 30 stuks (3 mg) per dag. ps.vraag je vriend van je af te blijven als je slaapt...

Bronnen:
http://www.vitamins.nl/melatonine.htm

melatonine werkt daar niet tegen, melatonine helpt bij slaapritmestoornissen, bijv. nachtdiensten en dan weer dagdiensten, jetlag. Een apart bed zal beter helpen, of vraag het aan je huisarts, ga jezelf niet met medicijnen in een soort coma brengen.

Het is heel,normaal dat je wakker wordt als iemamd aan je zit als je slaapt, je kan dus niet spreken van een slaap probleem, je hebt eerder een probleem wat je met je vriend moet oplossen. melatonine zal niet helpen, alleen slapen wel.

Melatonine helpt heel goed, wel aan je vriend geven, niet zelf!

De melatoniner die je in de winkel koopt zijn 0.1 mg. De huisarts schrijft 3 tot 5 mg voor dus dit betekend dat je er 20 tot 50 van de winkel in moet nemen,maar het is nog beter als je tegen je vriend zegt dat hij je s'nachts met rust moet laten.

Je gaat niet knockout van melatonine hoor. Het reguleert alleen je slaapritme. Alleen slapen is beste oplossing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100