Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hoor een verschrikkelijke erge piep geluid iemand enige idee waar het vandaan komt?

Ik draai geen harde muziek ramen dicht het is wel stinkend warm ventilatie staat aan zwak licht aan luidspiekers aan. Waar komt het vandaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien is er een muis?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Takken van een boom die tegen het huis aankomen? Meubilair, keukengerei, vaatwasser, andere elektronica?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een dimmer hebt kan het daarin zitten. Zet de lamp eens feller? Of schakel het eens uit. Hoor je het dan nog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien je koelkast. Ik heb net een nieuwe maar die maakt ook een soort piepgeluid. overdag valt het niet zo op maar savonds als het rustig is hoor ik het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor vaak een pieptoon dor de telefoonlader, heel hoog. Verder: koelkast, tv, etc. Zet in huis even alles 1 voor 1 uit om de dader te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de televisie aan? Die oude beeldbuistoestellen kunnen soms ook een irritante hoge piep produceren, die wordt veroorzaakt door een niet meer zo beste hoogspanningstransformator.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding