Ik hoor een verschrikkelijke erge piep geluid iemand enige idee waar het vandaan komt?

Ik draai geen harde muziek ramen dicht het is wel stinkend warm ventilatie staat aan zwak licht aan luidspiekers aan. Waar komt het vandaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien is er een muis?

Takken van een boom die tegen het huis aankomen? Meubilair, keukengerei, vaatwasser, andere elektronica?

Als je een dimmer hebt kan het daarin zitten. Zet de lamp eens feller? Of schakel het eens uit. Hoor je het dan nog?

Misschien je koelkast. Ik heb net een nieuwe maar die maakt ook een soort piepgeluid. overdag valt het niet zo op maar savonds als het rustig is hoor ik het wel.

Ik hoor vaak een pieptoon dor de telefoonlader, heel hoog. Verder: koelkast, tv, etc. Zet in huis even alles 1 voor 1 uit om de dader te vinden.

Heb je de televisie aan? Die oude beeldbuistoestellen kunnen soms ook een irritante hoge piep produceren, die wordt veroorzaakt door een niet meer zo beste hoogspanningstransformator.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100