Rode kring met gesprongen bloedvaten om mijn mond door glas ''vasthouden'' met mond. Hoe gaat dit weg?

Ik heb gister bij een feestje meegedaan aan een spel. Namelijk zo lang mogelijk een leeg glas ''vasthouden'' met je mond door er alle lucht uit te zuigen. Nu heb ik een paar uur daarna een rode kring om mijn mond gekregen, met allemaal gesprongen bloedvaten. Nu is het vandaag nog niet weg. Gaat dit over en zoja wanneer en kan ik het proces versnellen?
Iemand toevallig ook ervaring hiermee?
(& ja ik weet dat het mn eigen schuld is maar dit geintje doe ik dus nóóit meer, het ziet er niet uit...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog wel gewonnen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel een foto zien van hoe dat er uit ziet, niet om te lachen hoor ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
Net zoiets als een zuigzoen, word gewoon wachten. Ik wil ook wel een foto zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
camouflagestift of beetje concealer van je vriendin/zus?

Antwoorden (4)

je kunt arnica slikken of smeren, smeren alleen niet op open wondjes en niet te dicht bij je mond, dat versnelt de genezing wel, maar je zal er toch een aantal dagen last van hebben, dus ik hoop dat je wel gewonnen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, zo te lezen gezellig avondje gehad.

Tja, nu zie je de sporen ervan. Er is bloed naar de haarvaatjes van je huid gezogen. Hetzelfde effect als een zuigzoen. Dus dat duurt even voordat het weg is. Met andere woorden, ik denk dat je nog even een dag of 2 voor lul moet lopen ;-)

Er is weinig om dit te verhelpen. Je kan proberen Sperti te gebruiken. Deze heeft de eigenschap de huid samen te trekken. Maar goed, dan loop je met een glimmende plek rond je mond rond, dat valt nog meer op. Dus helaas even een dagje of 2 uitzitten.

Hoop dat het avondje het waard was!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is het zelfde als met een zuigzoen :p gaat vanzelf weer weg maar je zal er toch een tijd mee rond moeten lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook een keer gehad. Bij mij heeft het 3 dagen geduurd voor het minder erg opviel en nog eens 4 dagen daarna tot het weg was. Nog even uitzitten dus.