Wat zijn goede oefeningen voor buikspieren?

Sit-ups ken ik al dus die ajb niet als antwoord geven.
Dingen in sportschool mag ook, het liefst heb ik toch dingen die thuis ook kunnen aangezien ik amper naar de sportschool kan omdat ik al veel sport (hockey, dansen enzovoort)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

overzicht buikspieroefeningen met beschrijving en foto's: www.buikspier-oefeningen.nl/overzichtbuikspieroefeningen

Push-ups. Koop wat gewichten en doe wat arm oefeningen.

Zoek een vriendje en bedrijf daar heel vaak de liefde mee :) Goede training voor alle spieren maar zeker ook de buikspieren.

De plank is heel goed voor al je spieren. Ga staan alsof je pushups wil doen (eerst op je buik op de grond liggen, dan omhoog komen en op je tenen en handen steunen, met gestrekte armen, rug recht). Nu blijf je zolang mogelijk staan, probeer in elk geval 30 seconden vol te houden. Hou je buikspieren aangespannen. Hiermee train je o.a. buikspieren, beenspieren en armspieren. Toegevoegd na 2 minuten: Op deze pagina staan ook wat variaties op de plank oefening, met filmpjes erbij: http://www.notyouraveragefitnesstips.com/six-pack-abs/how-to-get-washboard-abs-plank-exercises-no-more-crunches

Lachen! Meteen beginnen.

Aan een gestrekt hangen dan je benen gestrekt naar voren op tillen. Plat op de vloer liggen dan je handen op je onder rug plaatsen je benen optillen en dan openen en sluiten Toegevoegd na 1 minuut: Ik bedoel aan een horizontale lat/ paal hangen

De hoover! Geweldige oefening, kan je nog zwaarder maken door gewicht op je rug te leggen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100