hoe kom ik in de vakantie in slaap?

Ik heb tijdens de vakantie niet de 'motivatie' om te gaan slapen. Ik heb zoiets ik hoef er toch niet vroeg uit dus waarom zou ik gaan slapen? Ik kom gewoon niet in slaap hierdoor. Ik gebruik al slaappillen en boeklezen maar het helpt niet, iemand tips? Geen glaasje warme melk voor het slapen dan moet ik kotsen

Weet jij het antwoord?

/2500

Heey elisja, Ik weet niet hoe oud je bent maar als je ouder als 14 ofzo bent vind je het misschien wel leuk : Op radio 538 is van zondag tot vrijdag de 53nachtclub. Daar komt alle bekende muziek voorbij en het is heel grappig. ze hebben het altijd over leuke onderwerpen en je kunt ze smsen en bellen. dat is altijd heel leuk want ze voeren altijd supper grappige gesprekken. wat ook kan is : Aan hele leuke dingen denken zoals wat je nog wilt gaan doen in de vakantie enz...

Huilen en masturberen dat doen totdat je slaapt, werkt bij mij altijd wel. Groetjes www.youtube.com/Ditisjantv

probeer jezelf overdag moe te maken.

Ga overdag lekker sporten en actief doen en als je dan moe bent ga je gewoon lekker slapen

Kijk 's avonds een lange film, dan word je meestal ook moe en zodra je moe word kruip je meteen je bed in!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100