hoe kom ik in de vakantie in slaap?

Ik heb tijdens de vakantie niet de 'motivatie' om te gaan slapen. Ik heb zoiets ik hoef er toch niet vroeg uit dus waarom zou ik gaan slapen? Ik kom gewoon niet in slaap hierdoor. Ik gebruik al slaappillen en boeklezen maar het helpt niet, iemand tips? Geen glaasje warme melk voor het slapen dan moet ik kotsen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon wachten tot je zo moe bent dat je omvalt? ;] als je er toch niet vroeg uit moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat doe ik nu ook maar ik wil weer een normaal ritme krijgen en me ouders worden ook boos als ik pas in de middag uit me nest kom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, misschien is dat dan wel de oplossing? Gewoon niet pas om half 2 of later uit je bed komen, maar voor tienen!
En hoe oud ben je? En dan nu al aan de slaappillen, dat lijkt mij ook niet de oplossing...

Antwoorden (4)

Heey elisja,
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je ouder als 14 ofzo bent vind je het misschien wel leuk :
Op radio 538 is van zondag tot vrijdag de 53nachtclub. Daar komt alle bekende muziek voorbij en het is heel grappig. ze hebben het altijd over leuke onderwerpen en je kunt ze smsen en bellen. dat is altijd heel leuk want ze voeren altijd supper grappige gesprekken.

wat ook kan is :

Aan hele leuke dingen denken zoals wat je nog wilt gaan doen in de vakantie enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer jezelf overdag moe te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga overdag lekker sporten en actief doen en als je dan moe bent ga je gewoon lekker slapen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk 's avonds een lange film, dan word je meestal ook moe en zodra je moe word kruip je meteen je bed in!