Hoelang duurd het ongeveer voordat de menstruatie weer terug komt?

Ik heb anorexia. Ik ben momenteel begonnen met de basis eetlijst. Ik ben al een jaar niet meer ongesteld geweest. Hoelang gaat het duren voor dat alles weer terug komt? ( ongeveer)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat zal er maar van afhangen: Hoe oud je bent. Hoe lang je al menstrueerde voor het weg bleef. Hoe mager je geworden bent. Hoe lang het duurt voor je weer op een redelijk gewicht ben. De menstruatie ( dat wil zeggen: de hele cyclus) is een gezond signaal van het vrouwelijk lichaam dat ze fysiek in staat is zwanger te worden en een kind te baren/opvoeden. Zolang je nog niet fit en gezond bent denkt het lichaam dat je in staat bent van overleving en dat je alle energie nodig hebt voor je eigen welzijn. Je zult je lichaam lang genoeg de tijd moeten geven om te herstellen van de flinke aanslag die het moet verwerken. Zodra je een poos op een gezond en "normaal" gewicht zit, zal het wel weer goed komen.

Dit antwoord vooral om jou een hart onder de riem te steken... want ik vermoed dat het bij elke persoon anders is, hoe snel je cyclus weer normaal wordt. Probeer misschien ook, in combinatie met je voeding, een voedingssupplement te nemen, namelijk ; OMEGA 3. Dit ondersteund de vruchtbaarheid... Hoop dat het snel beter voor je wordt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100