Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik toch ineens weer ga bloeden terwijl ik net dacht dat mijn menstruatie over was?

Ik ben nu al 8 dagen ongesteld. Ik dacht vandaag dat het dan eindelijk over was, want er kwam alleen nog maar een klein beetje bruin (oud bloed, de laatste restjes) vanaf. Maar nu zit er toch ineens weer wat vers rood bloed bij. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
642
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je aan de pil. of ander anticonceptie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, niks. Ik ben ook voor de eerste keer ongesteld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Geeft helemaal niks. Is heel normaal, omdat je nog niet regelmatig ongesteld bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent voor het eerst ongesteld, dan is er soms geen peil op te trekken. Hoe je nu menstrueert, zegt ook niets over hoe het over een tijdje is.
Maak je je zorgen, bel dan met je huisarts, maar waarschijnlijk is er niets aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook altijd (gebruik ook geen pil ofzo), denk ik net dat ik er eindelijk vanaf ben, komen ze stiekem weer terug! Het is niks abnormaals ofzo, je hoeft er je ook geen zorgen om te maken... hoort er gewoon bij (jammer genoeg ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding