Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat als je menstruatie eindelijk klaar is dat er dan een klein beetje bruin spul uit je vagina komt?

Er komt nu geen bloed meer uit maar een klein neetje bruin spul, is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja hoor, dat is heel normaal, hoef je je helemaal geen zorgen over te maken, gewoon een inlegkruisje gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog steeds bloed maar wat donker geworden en is idd het einde van je periode. Niks om je zorgen om te maken... komt elke maand terug...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft volgens mij ieder meisje en vrouw.
Dat is altijd aan het eind van je menstruatie.
Zo weet ik altijd dat ik er weer ff een maandje van af bent.
Op het eind van de menstruatie verlies je nog wat "oud bloed",daarom is het bruin van kleur.
Denk maar aan bijv. een bloedvlekje op een shirt ofzo, dat wordt bruin na een tijdje.
Helemaal niks om je zorgen over te maken!^_^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is idd het laatste restje bloed. Wat ik altijd doe na mn menstruatie, ietwat vochtige tampon erin en eruit, zodat je dat restje meeneemt. Anders heb je ook zo'n rare kwam in je slip.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding