Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Last van mijn pols, wat kan de reden daarvan zijn?

Hallo,
De laatste tijd heb ik heel last van mijn pols, ik kan soms nog en eens iets heel lichts optillen. Ik werk in de keuken van een ziekenhuis. Het werk is niet heel zwaar, dus waar kan het dan wel doorkomen, de groei misschien? ik weet het echt niet...

ImaBite

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

kan onder andere rsi zijn, doordat je veel dezelfde handelingen verricht tijdens je werk, terwijl je pols in een onnatuurlijk positie staat. let om te beginnen eens op je lichaamshouding tijdens je werk. als de klachten aanhouden, dan kun je een bezoek brengen aan de huisarts.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit hangt er van af, is je pols werk of krijg je tintelingen in je vinger vanaf je pols?

mogelijkheid zou zijn is misschien een peesontsteking.

ik raad je aan om zo voorzichtig mogelijk te werk gaan. Dus geen rare bewegingen maken.

Als het na 3 a 4 dagen nog niet over is dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.

Soms kan een dag of meerdere dagen wachten geen kwaad. Het is alleen vervelend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing