Zijn albino's altijd te herkennen aan opvallend witte huidskleur dat rood en niet bruin kan worden onder invloed van de zon, aan wit haar, enz.?

Of zijn er ook minder opvallende albino's?

12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Een echte albino heeft geen pigment, dus wit haar , een zeer lichte huid en rode ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt ook aan etniciteit. Ik heb de afgelopen paar jaar een aantal Afrikaanse albino's mogen ontmoeten die je, als je het niet weet, niet eens meteen als albino herkent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook mensen met albino kenmerken, dus die hebben alleen een hele witte huid/of alleen hele lichte ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aliino's zijn niet altijd te herkennen aan hun witte huid. er zijn ook mensen met albinisme die wel kunnen verkleuren ze worden vaak niet zo bruin als mensen zonder albinisme. Deze vorm van albinisme word oculair albinisme genoemd en komt veel minder voor dat de vorm waarbij dat de huid altijd wit is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan verschillende soorten albinisme. Niet bij alle vormen is te zien dat iemand een persoon met albinisme is bijvoorbeeld bij Oculair albinisme.
een jaar geleden