Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik snel en effectief mijn buikje kwijt raken met afvallen, zonder dat iemant het merkt?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
715
Kimath
12 jaar geleden
Mensen gaan het sowieso merken, want je moet je levensstijl aanpassen om je buikje kwijt te raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zijn buikjes genetisch bepaald. je kan trainen en lijnen wat je wilt, maar dat zal niet tot nauwelijks helpen.
accepteer je vorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder dat iemand het merkt? Waarom zou je de moeite doen, want als iemand het merkt, zal die persoon het dus ook zien, als niemand het mag opmerken, mag dus ook niemand het zien, waar doe je het dan voor?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Alles laten waardoor je een buikje gekregen hebt.
Maar ja, geen bier meer drinken valt natuurlijk wel op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel is het zo dat de mensen die ik ken met een buikje allemaal bierdrinkers zijn.
Maar ik ken ook mensen die graag bier lusten toch broodmager blijven, het gaat dus niet altijd zo op.
Je kan het sowieso niet doen zonder dat iemand het merkt. Maar eet gezond en sport genoeg. Ik ken iemand die heel veel is afgevallen door aangepast te eten: nooit vlees/vis, aardappelen en groenten tegelijk eten, probeer of vlees/vis en groeten of groenten en aardappelen te eten. En vervang van die tussendoorse snacks (bv. Snoep, koek, chips,...) te vervangen door fruit. En heb je buikje, sit-ups en lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding