Hoe kan ik snel en effectief mijn buikje kwijt raken met afvallen, zonder dat iemant het merkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Mensen gaan het sowieso merken, want je moet je levensstijl aanpassen om je buikje kwijt te raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zijn buikjes genetisch bepaald. je kan trainen en lijnen wat je wilt, maar dat zal niet tot nauwelijks helpen.
accepteer je vorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder dat iemand het merkt? Waarom zou je de moeite doen, want als iemand het merkt, zal die persoon het dus ook zien, als niemand het mag opmerken, mag dus ook niemand het zien, waar doe je het dan voor?

Antwoorden (2)

Alles laten waardoor je een buikje gekregen hebt.
Maar ja, geen bier meer drinken valt natuurlijk wel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel is het zo dat de mensen die ik ken met een buikje allemaal bierdrinkers zijn.
Maar ik ken ook mensen die graag bier lusten toch broodmager blijven, het gaat dus niet altijd zo op.
Je kan het sowieso niet doen zonder dat iemand het merkt. Maar eet gezond en sport genoeg. Ik ken iemand die heel veel is afgevallen door aangepast te eten: nooit vlees/vis, aardappelen en groenten tegelijk eten, probeer of vlees/vis en groeten of groenten en aardappelen te eten. En vervang van die tussendoorse snacks (bv. Snoep, koek, chips,...) te vervangen door fruit. En heb je buikje, sit-ups en lopen.