wat kan je doen als je beste vriend(in) wordt mishandeld

mijn vriendin haar ouders zijn bijna nooit thuis en als ze thuis zijn slaan ze er op los zelfs als ik erbij sta ze knijpen zelfs mij ik heb al een keer de kindertelefoon gebeld met mijn vriendin maar zelfs hun kunnen ons niet helpen. help

Weet jij het antwoord?

/2500

wil je er echt wat aan doen dan kan je naar de politie , de kindertelefoon kan idd niet echt iets voor je betekenen behalve het luisteren naar je verhaal , maar hiermee kan je naar de politie

Hoewel ik zelf niet zo'n hoge pet op heb van overheidsinstanties, is het misschien handig om eerst met een volwassene te praten die je vertrouwt en waarvan je het idee hebt dat deze je verder kan helpen. Dat kunnen jouw ouders zijn, je oom, je tante, je neef/nicht, de buurman... het maakt niet uit wie! En met deze persoon kan je wellicht de betreffende instanties (Bureau Jeugdzorg, Kinderbescherming, Blijf-van-mijn-lijf-huis etc.) benaderen.. Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100