Wat is het beste wat je kan doen om je buik minder dik te maken?

Ik heb namelijk een hele dikke buik, en ik wil deze minder dik hebben binnen 14 dagen, wat kan ik het best doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Kimath
12 jaar geleden
Binnen die korte tijd gaat lastig worden om zichtbaar effect te krijgen.
Amadea
12 jaar geleden
Hoe komt een meisje van 13 nou aan een dikke buik? Zie jij misschien een zwaar vertekend beeld van jezelf in de spiegel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak is buikvet erfelijk bepaald. zorg gewoon voor de juiste kleding en daarnaast natuurlijk gezoend eten en bewegen.
Amadea
12 jaar geleden
Hé wat leuk, mobie, een Freudiaanse vertyping? Elk spruitje eerst een kusje geven!

Het beste antwoord

Buikspier oefeningen doen of hard lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Naar een sportschool gaan. Minder vet eten dus gezond normaal eten groente wat aardappelen. Niet snoepen tussen door en elke dag een warme maaltijd en twee broodmaaltijden of krakkers.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
krakkers?? lol
ronron1212
12 jaar geleden
Nee maar ook niet meer snoepen en gezond eten dat sla je even over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@angelaW, die strakke buik moet je natuurlijk wel onderhouden he ;) als er nog steeds meer calorieën binnen komen dan eraf gaan door 't sporten dan blijf je dik ja.
Veel water drinken en voor iedere maaltijd een appel eten dit vermindert het honger gevoel waardoor je uiteindelijk minder, maar nog steeds voldoende eet. En in 14 dagen zul je wel iets merken maar geen drastisch verschil. Neem een gezonde levensstijl aan. Genoeg sporten en gezond eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Ik krijg juist honger van appels eten
Aankomen is bijna altijd te wijten aan het meer eten en drinken dan dat je lichaam kan verbranden. En dat kan weer komen door slecht eten of een gezondheidsprobleem. Maar in de meeste gevallen is het door het soort voedsel dat je kiest te eten. Maak een lijst van al het voedsel en de dranken die je vaak je eet en zoek er de hoeveelheid calorieën bij. Je zou waarschijnlijk al aardig wat af kunnen vallen als je de producten met de meeste calorieën zou weglaten uit je dagelijkse dieet. Het is vaak zo dat van de 10 dingen die je eet er 2 verantwoordelijk zijn voor 80% van de hoeveelheid calorieën die je binnen krijgt.

Je hebt het al vaker gehoord en je zult het blijven horen. Beweging is de beste manier om je lichaam te versterken en om je buikvet te verbranden. Voor het opbouwen en behouden van spieren zijn calorieën nodig. Calorieën die lichaam zal halen uit lichaamsvet, mits je gezond eet. Combineer een gezond dieet met veel groenten en fruit, zonder vette snacks en frisdranken met regelmatig bewegen en je lichaam zal slank en strak worden.

Een andere vaak voorkomende oorzaak waarom mensen stoppen met hun dieet is demotivatie. Geef niet op! Afvallen is een lange termijn proces. Je zult over een langere periode moeten werken aan je gewicht en je nieuwe goede gewoontes moeten opbouwen. Een slank en strak lichaam krijg je niet in een nachtje slapen. Zet je verwachtingen zo dat je ze daadwerkelijk kunt bereiken en stel ze zo nodig bij.

Afvallen is een uitdaging. En je aansluiten bij een afslankclub, zelfs al is het een vriend, je broer of een hyve, kan helpen op het rechte pad te blijven. Als er iemand is die op je rekent door hem of haar te steunen zal hij of zij dit ook voor jou doen. Hierdoor zijn de grote afslankclubs ook zo succesvol. Door hetzelfde met vrienden of familie te doen spaar je geld uit en kan het nog motiverender zijn ook.
Bij de moeite die je neemt om je buikvet te verbranden is het belangrijk dat je er van overtuigd bent dat je je doel gaat halen. Je kunt elk lichaam krijgen dat je wilt, als je er maar de moeite voor doet en wil leren hoe je het voor elkaar kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Je kunt elk lichaam krijgen dat je wilt" = volstrekte onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, dat is ook onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer nu boor je mijn hoop weg Hippo....;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat let je om mijn ongelijk te bewijzen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volledig gecopy/pasted van de bron, dus mariejose zegt niet dat je elk lichaam kunt krijgen dat je wilt, maar die blog waar ze het met google op gevonden heeft ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mendy: dat maakt de nuancering niet minder belangrijk.
ik zou zoiets als ramadan doen, in de ochtend ontbijten en tot avondeten niets eten alleen maar water drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen 14 dagen kun je wel wat afvallen, door gezond te eten (vooral niet te weinig!) en meer te bewegen dan je nu doet.
Maar je hebt weinig zeggenschap over waar het vet verdwijnt. Bij vrouwen zie je vaak dat ze willen dat het op de heupen, bovenarmen en -benen en buik verdwijnt, en dat de eerste plek waar ze het merken vaak de buste is - waar ze het niet kwijt wilden.
Dus je kunt wel iets afvallen in 14 dagen, maar niet veel (hoe sneller je afvalt hoe sneller het terugkomt, en hoe sneller je afvalt, hoe meer 'bonusvet' er daarna bijkomt), en je kunt zeker niet zeggen: alleen daar.

Wil je je buikje minder dik laten ogen, denk dan eens aan bijvoorbeeld corrigerend ondergoed of zwemkleding met een corrigerende functie.