Ik vind dit geen toeval? zie beschrijving

2 vriendinnen en ik hebben alle 3 wat met een jongen gehad. ( verschillende jongens). waar we alle 3 nog lang een zwak voor hebben gehad. ik en vriendin nr 1 hebben die jongens zo'n beetje los kunnen laten , maar vriendin 2 is 2 maanden geleden bevallen van haar jongen zeg maar. dus die kan hem niet zomaar los laten. nou wil het "toeval" zijn dat ze alle 3 nu een vriendin hebben en ze heten alle 3 sharon ( wat vlakte betekend) . dat ze alle 3 dezelfde naam hebben kan toch geen toeval zijn? toen gingen we de betekenis van onze namen opzoeken en dat heeft allemaal met elkaar en die "vlaktes"te maken. de ene betekenis is "oogster"de ander betekend "zee"( wat ook een vlakte is) enz enz. is dit toeval? of kan dikt echt een betekenis hebben? aub serieuze antwoorden want we werden gister helemaal naar bij de gedachten dat het iets kan betekenen.( we geloven dat er meer is tussen hemel en aarde vandaar!) dank jullie wel!

Toegevoegd na 3 uur:
Bedankt iedereen, ja het is een beetje verwarrend en misschien een beetje lomp maar we zitten er zo erg mee:P dus wil gewoon ieders mening horen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is heel waarschijnlijk puur toeval. Ik zou het minder snel toeval noemen als de moeders van die Sharons goede vriendinnen zijn/waren en af hadden gesproken dat ze hun dochter Sharon zouden noemen. En anders hebben die drie jongens met elkaar afgesproken dat ze een Sharon zouden uitkiezen. Vraag ze eens, misschien is dit wel zo! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is erg verwarrend opgesteld. Maar ik hou het op toeval. Indien 3 vrienden een vriendin met de zelfde naam vinden.
Indien ze alle 3 een kindje met de zelfde naam zouden hebben zou het kunnen dat ze gemeenschappelijk een een geliefd persoon kennen met een naam die ze mooi vonden.
12 jaar geleden
omdat je geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde kan je het moelijk zien als toeval. je vist er dus dingen uit die met 3 te maken hebben, de andere zijn er niet/zie je niet.

-heb je niet meer vriendinnen gehad die iets met een jongen hadden en waarvan de jongen nog lang in hun hoofd spookte?

-zijn het er eigelijk niet 2 omdat de ene bevallen is en de jongen dus niet kan loslaten?

-de naam sharon komt vrij vaak voor dus het is geen zeldzame naam. als ze NU een vriendin hebben met deze naam is dus toeval.

wat jij invult bij de betekenis vlakte weet ik niet, elke naam heeft namelijk een betekenis, dus wat is er zo apart aan juist deze betekenis?

blijf met je beentjes op de grond, want als je lang genoeg zoekt vind je altijd ergens wel aanwijzingen voor. je maakt jezelf er gek van.

bij de link meer info over de naam, de aantallen, verspreidingsgebied, en de betekenis waar je nog een keer naar kan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen toeval. Waarschijnlijk hebben ze alle een zwak voor de naam Sharon gehad en hebben ze in hetzelfde boekje zitten bladeren.
Trouwens je vraag is een goede examenopgave voor tekstverklaren.