Als ik net mijn schaamstreek geschoren heb jeukt het nogal, iemand tips?

crèmepjes helpen niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoort er een beetje bij hè...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm, daar heb ik niet echt iets aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat vanzelf over. Ook als je het regelmatig scheert, heb je geen last meer van jeuk :)

Het beste antwoord

Ik gebruik altijd vaseline! Helpt ook meteen tegen rode bultjes als je het 3 tot 4 dagen na het scheren/epileren gebruikt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

talkpoeder kan helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het slimst is met een scherp mesje met de haren meescheren en er van te voren talkpoeder op doen. Je staat weliswaar een beetje "in een wolk"te scheren, maar het helpt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies een slip, die ervoor zorgt dat je huid niet langs elkaar scheurt, na een paar uur gaat het vanzelf over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aftershave of iets alcohol.. prikt misschien een beetje maar dan ben je wel van het schrale gevoel af!
Kan ook een aftershave creme (gel) gebruiken.
Ervaring is dat na een poosje het gevoel weer terugkomt...

Niets gieten in ieder geval.. niet in dat gebied tenminste! :)
12 jaar geleden
Ik gebruik parfum. Ontsmet de boel door alcohol en het jeukt niet meer daarna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet scheren, maar Harsen!
auww ik weet het, maar je hebt dan veel minder last van jeuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sabai olie doet wonderen.