hoe duur is het om een tattoo te zetten ?

Ik wil een tattoo laten zetten op m'n linker zij (onder m'n bh bandje). Ik wil het het volgende plaatsen: Cinta, kebahagiaan, impian. Ik wil het klein. Houden 3cm hoog en 10cm breed (maximaal). Weet iemand hoeveel ik hier minimaal aan kwijt ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik denk rond de 100 euro, maar dit hangt af van veel dingen, zoals kleur en hoelang ze ermee bezig zijn.
Het beste is toch om even langs te gaan en te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer 7 euro per letter en geloof me dan is het klein.
Vraag het naar bij een tattooshop.
Deze prijs kreeg ik te horen toen ik een naam liet zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wordt het ongeveer €200
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn laatste berekening telt 'Cinta, kebahagiaan, impian' 22 letters en 2 leestekens.
Als de leestekens gratis zijn dan betaal je dus (22*7=) € 154. Moet je de leestekens ook betalen dan is het € 168. Niet echt 'ongeveer € 200 toch?
Het is bijna onmogelijk om hier een antwoord op te geven. De prijs hangt af van de kwaliteiten van degene die de tattoo zet. Is hij/zij een bekende dan is het duurder dan de onbekende tatoeëerder. Dus vraag een prijsopgave aan en maak daarna je keuze. Succes. (Mooie woorden trouwens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi willen zijn kost geld.

Je wil je lichaam versieren met iets moois, wat er de rest van je leven op blijft staan. Dan kan je beter niet nadenken over geld. Dan mag het wat kosten. Het is overigens niet te zeggen hoe duur het is, bij een professionele tatoeeerder zal het wat meer kosten dan
bij de eerste de beste tattooboer om de hoek, maar je wil wel dat het schitterend mooi wordt en professioneel gezet.

Ik denk trouwens dat het niet kan, op 10 cm Cinta, kebahagiaan, impian, dan worden de letters zo klein dat het binnen een jaar niet meer te lezen is. Dus misschien moet het wel wat groter worden zelfs. Ga uit van zo tussen de 150 en 250 euro Dus dat beetje extra geld voor de rest van je leven, zou ik een professionele goeie tatoeeerder kiezen.