Ik zag een filmpje dat iemand aan een muur vastgeplakt werd met ducttape, en een halvemeter los van de grond hing. Kan dit kwaad?

Bekijk als voorbeeld ook: http://www.youtube.com/watch?v=gtM215C9QqY, of http://www.youtube.com/watch?v=tOzgB-M0UUY.

Zou dit kwaad kunnen, en kan je stikken? En wat is de doeltreffende manier of iemand aan de muur te vasttapen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent nog nooit achter het behang geplakt neem ik aan :)

Het beste antwoord

opzich niet, ze hebben het ook een keer bij braniacs gedaan. laat me je er wel op wijzen dat het daar 17 uur lang duurde voor het losliet, dus laat de persoon niet alleen.ook niet rechtop, maar horizontaal met een matras eronder is een stuk veiliger. veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, ik zou niet te veel naar dit soort filmpjes kijken.
14 jaar geleden
Wat een vreemde vorm van "amusement". Uiteraard kan je stikken als je de borstkas niet uit kan zetten. Het dient ook geen enkele doel, tenminste ik kan het niet ontdekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,het tape kan daar wel tegen!