hoe kan ik zorgen dat mijn huid minder vet wordt?

Ik werk in een restaurant en al die dampen daar zorgen ervoor dat mijn huid op mijn gezicht heel vet wordt en als gevolg daarvan krijg ik puistjes. Nu scrub ik daarom altijd als ik gewerkt heb maar is er ook een crème ofzo die je er van te voren op kan smeren zodat het vet niet in de huid trekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je hebt van die maskertjes voor een vette huid en anders kan je naar een drogist gaan en vragen of ze daar een crème hebben die een vette huid voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat je daardoor puistjes krijgt. Sterker nog, als je, je huid heel goed wast heb je een grotere kans om puistjes te krijgen.
Mischien heb je wat aan de link die ik erbij heb gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste is scrubben dagelijks niet zo goed omdat je dan ook je gezonde dus niet je 'dode huidcellen' wegscrubt.
Je kan een dagcreme en nachtcreme voor de vette huid gebruiken, deze zoude vetophopingen moete voorkomen.