Net wakker en ineens ontzettende pijn in mijn hand, wat kan dit zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk heb je verkeerd gelegen, of je in je slaap, of gisteren gestoten, en heb je dat pas nu ontdekt. Wat voor mijn is het? Stekend, brandend, vingers, pols, middenhandsbeentjes etc.?

Misschien heb je er op gelegen of heeft ie verdraaid gelegen. Als het over een uurtje niet weg is kun je misschien even langs de dokter.

Misschien gedroomd en je vuist gebald. Kan een spierenkwestie zijn, als dat zo is is het inmiddels weer over (hopelijk)

Waarschijnlijk heb je vannacht (te) lang in de zelfde houding gelegen en moet je een beetje op gang komen,lekker even in warm water wat oefenen en je spieren laten ontspannen,evt een paracetamol. Bij aanhoudende klachten consult Huisarts.

Als er aan de hand niets te zien is, zoals roodheid, zwelling, ontsteking, is het waarschijnlijk een van bovengenoemde dingen. Dan zal het wel weer wegtrekken. Neem eventueel iets tegen de pijn. Als het wel dik of ontstoken is, zou ik er even naar laten kijken. En controleer even of je alle vingers nog goed kunt bewegen. Als je uitval hebt moet je ook naar de dokter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100