Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk heb je verkeerd gelegen, of je in je slaap, of gisteren gestoten, en heb je dat pas nu ontdekt. Wat voor mijn is het? Stekend, brandend, vingers, pols, middenhandsbeentjes etc.?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me pink als ik hem beweeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk inderdaad verkeerd gelegen, of je gister gestoot, en merk je nu pas dat het toch wel hard was. Iets kouds erop leggen kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook een plusje! Jij vraagt tenminste doooor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!
Misschien heb je er op gelegen of heeft ie verdraaid gelegen.
Als het over een uurtje niet weg is kun je misschien even langs de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je, ik had ook de dokter moeten noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom altijd zo snel naar de dokter?
Wacht gewoon een paar dagen, als die dan nog nog pijn doet ga dán naar de dokter
Niet een uur later..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk Liinde, doe ik zelf trouwens ook niet. Ik wacht er weken mee, maar sommige mensen hebben behoefte aan bevestiging.
Misschien gedroomd en je vuist gebald. Kan een spierenkwestie zijn, als dat zo is is het inmiddels weer over (hopelijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je vannacht (te) lang in de zelfde houding gelegen en moet je een beetje op gang komen,lekker even in warm water wat oefenen en je spieren laten ontspannen,evt een paracetamol.
Bij aanhoudende klachten consult Huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er aan de hand niets te zien is, zoals roodheid, zwelling, ontsteking, is het waarschijnlijk een van bovengenoemde dingen. Dan zal het wel weer wegtrekken. Neem eventueel iets tegen de pijn.
Als het wel dik of ontstoken is, zou ik er even naar laten kijken.
En controleer even of je alle vingers nog goed kunt bewegen. Als je uitval hebt moet je ook naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding