Wat als de gastvrouw van een feest een koortslip heeft? Hapjes besmetting gevaar?

Vind jullie het dan ook belachelijk als ze haar gasten dan wel 3 kussen geeft? Niet heel erg hygenisch lijkt me. En zouden jullie de hapjes die ze zelf heeft klaargemaakt dan wel gewoon eten? Ook al zie je dat ze soms aan haar lippen zit met haar hand...

Weet jij het antwoord?

/2500

Iedereen draagt het herpes virus. Besmetten kan ze alleen als jij een lage weerstand hebt, niet eerder.

Drie kussen geven zou ik ook niet doen, ik heb ooit wel een keer iemand drie kussen gegeven die een heel erg verbloemde (make up) koortslip had...achteraf zou ik dan diegene ook niet hebben gezoend maar heb er niks van overgehouden. De hapjes en drankjes zou ik gewoon eten, eigenlijk zou anders niemand het mogen eten en moet je maar bedenken dat een paar dagen later alle gasten van het feest een koortslip zullen hebben? Dit valt dus allemaal reuze mee, misschien heb je zelf het virus allang binnen. Hapjes zou ik dus waarschijnlijk gewoon eten, tenzij dat je inderdaad ziet dat de gastvrouw over haar lippen gaat en daarna jou een hapje aanbiedt, dan zou ik denk ik even overslaan ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100