Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn Air max goed voor je voeten?

Ik vraag me af of Air max 90 goed of slecht voor je voeten zijn? Ik weet dat het oorspronkelijk hardloop schoenen zijn , air max geven mij altijd de indruk dat je hiel hoger staat dan je tenen door het luchtkussen.

Toegevoegd na 27 minuten:
ik heb 'normale' voeten, geen platvoeten ofzo maar gewoon lichtgebogen in het midden enzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is vooral belangrijk om regelmatig van schoenen te wisselen en ook als je binnen bent op je blote voeten, sokken of sloffen lopen.

Dat je hiel hoger staat is geen probleem, dames hebben dit (bijna) altijd. Heb je geen rug klachten dan zijn het prima schoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou zeggen: nee. Maar dat is mijn eigen ervaring, ik kreeg, als ik ze droeg, heel snel last van mijn voeten. Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is, maar ik ben niet de enige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Airmax zijn de enige schoenen die ik draag en ik vind ze lekker lopen en heb er geen klachten over , ze zijn zeker niet slecht voor je voeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is voor iedereen verschillend maar ik vindt ze niet echt lekker. (heb knikvoeten en dat is lastig met mijn zooltjes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vroeger platvoeten met steunzolen. Die hielpen niets, totdat ik Nikes ging dragen. Na een jaar was ik van mijn platvoeten af! Dus ik zeg uit ervaring ja. Daarbij draag ik al 20 jaar niks anders meer dan Nikes (en ja, Nike heeft ook nette schoenen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding