Als het goed is smeer je de crème op de huid rondom de nagels. Dus komt het niet met elkaar in aanraking. Dus zou het geen invloed hebben. Goed de huid drogen voordat je de creme aanbrengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het eenmaal in de teennagel zit, kan je daar weinig aan doen. Creme op de teennagels smeren helpt niet. het zal eruit moeten groeien. Wat belangrijk is, is om de huid om de nagel goed te smeren. Ik begrijp dat je ivm de zomer graag je nagels wilt lakken omdat het zo niet mooi is. Zou toch voorlopig dan maar niet lakken. Draag katoenen sokken. smeer 2 x daags. Was ze wel van te voren (niet met zeep) Houdt er ook rekening mee dat het besmettelijk is. doe dus slippers aan in de badkamer. Loop zowiezo niet op blote voeten omdat de huid stuk is en daar dus makkelijk bacterien in kunnen komen dan krijg je een ontsteking.
Als het goed is niet hoor, nagellak lak je toch echt op je nagel zelf en niet eromheen. Gebruik voor de zekerheid wel altijd een goede nagellakremover...