welk zalfje werkt goed tegen insectenbeten?

a.s maandag gaan we op vakantie (nederland) maar mijn dochter heeft nogal erg last van muggenbeten en is een echte muggen magneet.

welk zalfje of smeerseltje kan ik het best meenemen op vakantie als de prikbeesten haar weer te pakken hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

'Prikje-weg' heet het. Een echt wondermiddel als je het mij vraagt. Het doet zoals de naam al aangeeft, de prik gaat weg. Het is geschikt voor o.a. muggen-, brandnetel-, wespen-, bijen- en allerlei andere bulten.

Azeron...of gewoon azijn...

Bij de drogist verkijgbaar en voor mij tot nu tow de beste: Nestosyl. Een tubetje met een creme, wat dikker dus goed te smeren zonder dat je het weg smeert. In een oranje doosje met donkerblauwe letters. Fijne vakantie!

Ik zweer bij de insectenbeetpen van Kruidvat http://online.kruidvat.nl/product/50977-49266/Insectenbeetpen.html?navigationid=13010000000307&parentid=12980000000321 Kost bijna niks. Altijd bij de hand. Want is klein genoeg om er in ieder tas eentje te hebben en een naast je bed. Beetje ammoniak-achtig spul en heel effectief. Toegevoegd na 3 minuten: Koop dan meteen de Kruidvat Deet Anti-Insect Gel Beschermt 8 tot 12 uur tegen muggen, effectieve bescherming Prijs € 3,99 Voldoende smeren. Fijne vakantie!

De zalf tegen insectenbeten van de Kruidvat werkt erg goed!! Wat hiervoor al werd gezegd, die pen van de kruidvat werkt ook erg goed!

voorkomen is beter dan genezen. Dus smeren met deet. 30% deet is voldoende een hoger percentage werkt niet beter, maar is wel duurder Toegevoegd na 2 minuten: Probleem wat ik heb met Kruidvat product met deet is, dat het percentage deet te laag is. Product geeft daardoor geen optimale bescherming

Bronnen:
http://www.careplus.eu/nl/voorkom-insecten...

je moet het voorkomen als je last hebt van muggen kun je een citroen plant in de tent of op je kamer zetten die houdt de muggen weg en ziet er ook nog eens leuk uit

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100