Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik zwanger, heb ik een vleesboom of iets anders?

ik gebruik nu 2 maanden een nieuwe pil yasmin, hiervoor gebruikte ik stediril 30. Ik heb de yasmin gekregen omdat ik voordat ik ongesteld moest worden al ongesteld was, week van te voren ongeveer. Nu heb ik de nieuwe pil en als deze klacht hetzelfde bleef moest ik weer naar de dokter voor een echo(wat ik nog niet heb gedaan). Ik heb ongeveer 5 dagen voor mijn menstruatie bruine afscheiding en het is best veel. Meestal komt het s'nachts opdagen. Ik voel me niet misselijk ofzo, maar ik vind het erg irritant, want voornamelijk na dat ik geslachtsgemeenschap heb gehad word dit erger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Of je zwanger bent kun je alleen bepalen door een test te doen. Wij kunnen allemaal gissen, maar dat werkt niet. Enige advies verder:ga naar de dokter
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Zoals ik je vraag lees: vóór je stopweek heb je al afscheiding dan wel een bloeding. Je bent van pil veranderd in verband daarmee, en na 2 maanden is het kennelijk nog niet veranderd. Dan zou ik teruggaan naar de arts, want je probleem is niet opgelost.
Ik kan me voorstellen dat - als er al extra doorbloed weefsel aanwezig is omdat de onttrekkingsbloeding eraan komt - geslachtsgemeenschap en met name een orgasme ervoor kan zorgen dat er al wat van dat weefsel loskomt.
Maar ik zou zeker weer naar je arts gaan, want je maakt je hier zorgen over, en misschien is er een andere oplossing waardoor je hier geen last meer van hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dezelfde symptomen als jij, en bleek een soa te hebben, zorg dat je dit uitsluit bij je huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding